KUNDESERVICE ÅBNINGSTIDER:
Mandag-fredag: 08.30-18.00**
Søndag: 15:00-21:00**
Tlf.: +45 7879 7802
Få 75 kr. til en CEWE FOTOBOG Tilmeld dig vores nyhedsbrev!
Send&hent

SEND&HENT

Nu har du mulighed for at afhente dine fotoprodukter i en Send&Hent pakkeboks hos din nærmeste Netto, Bilka eller Føtex.

Afhent dine fotoprodukter i en Send&Hent pakkeboks

Bestilling:

SEND&HENT fungerer ganske enkelt ved bestilling af fotoprodukter:
  1. Når du bestiller dine personlige fotoprodukter, vælger du ”Send&Hent” som leveringsmulighed
  2. Systemet viser dig nu mulige afhentningssteder
  3. Du vælger den butik, du ønsker at afhente din pakke /dine pakker i
  4. Efter produktion afsendes dine fotoprodukter til den valgte butik
  5. Når pakken/pakkerne er klar til afhentning, modtager du en SMS og en E-mail med en kode

 

Bemærk: Det er påkrævet, at du henter den nyeste version af bestillingssoftwaren for at kunne benytte Send&Hent. Hent bestillingssoftwaren her.

Afhentning:

Benyt nedenstående fremgangsmåde, når du skal afhente din fotoordre i den ønskede butik:
  1. Tryk ”Hent” på skærmen
  2. Indtast den 8-cifrede kode, som du fik tilsendt på SMS/ E-mail
  3. Afslut med ”OK” 4. Tag din pakke med fotoprodukter ud af boxen

Send&Hent pakkeboks er baseret på selvbetjening - det er nemt og bekvemt!

Leveringsmuligheder:

Afhentning i Netto:

Det er kun muligt afhente fotoprodukter via Send&Hent pakkeboks - dog med undtagelse af produktkategorien: ”Plakater og fotolærreder” som kun hjemsendes til privatadresse .

Hjemsendelse med posten:

Produktkategorien ”Plakater og fotolærreder” samt alle fotoprodukter, som bestilles via foto.netto.dk, kan sendes hjem til dig med posten.

Afhentning i Send&Hent pakkeboks:

Alle produktgrupperne kan bestilles til afhentning i Send&Hent pakkeboks– dog med undtagelse af produktkategorien: ”Plakater og fotolærreder”.

FAQ

Spørgsmål:
Hvad sker der, hvis jeg ikke opdaterer min bestillingssoftware som anbefalet?
Svar:
Hvis du ikke opdaterer softwaren, så kan du udelukkende vælge: ”Forsendelse til privatadresse”. Muligheden for at afhente din fotoordre i en ønsket butik er så ikke længere en option.

 

Spørgsmål:
Bliver jeg kun adviseret om afhentning af den pågældende fotoordre én gang på SMS?
Svar:
Hvis du ikke reagerer på den første advisering via SMS, modtager du indtil 7. dagen en reminder.

 

Spørgsmål:
Hvad sker der med min ordre, såfremt jeg ikke når at hente den i Send&Hent pakkeboks inden de 7 dage?
Svar:
På 7. dagen går ordren tilbage til BRING og afleveres hos CEWE NORDIC i Århus. Herfra vil kundeservice kontakte dig med henblik på at gensende din fotoordre til en ønsket Send&Hent pakkeboks.

Denne hjemmeside anvender cookies til brug for statistik og markedsføring herunder tracking. Ved at klikke videre accepterer du brugen af disse. Vil du vide mere om vores cookies og hvordan du sletter dem, klik her.